Saturday, 3 December 2011

10 hari lagi

10 hari lagi nak exam.oh..sangat takut.menentukan masa depan.nak berjaya..xnak menghampakan harapan maka ayah.hope, bole lulus.saya akan cuba sebaik mungkin.
 
nak kata bersedia.belum sangat.rasa macam banyak je xlengkap lagi.tapi exam tetap akan ada.xboleh kata tunggu atau tunda.satu benda je saya nak.saya nak lulus exam nie.semuanya untuk mak ayah.amin.-.-
p/s: nak mintak maaf kat semua kalau saya ada buat salah.good luck to all my firends.hope, kita semua berjaya.:)
to my only nsem ziyad zahrul, tengs coz:
~selalu sokong saya.
~yakin ngan saya.
~membebel kalau saya fikir yang bukan-bukan.
~selalu bagi semangat kat saya bila saya down.
~xpenah penat layan karenah saya.
and bermacam bagai.tengs tau awak.
apa-apa pun..yang pasti, saya akan try yang terbaik untuk exam nie..untuk mak ayah saya.and macam yang awak cakap."sudi x awak mengharungi masa depan ngan sy? if sudi,meh pegang tgn saya and melangkah terus ke depan".ayat yang memang saya xkan lupa lol.hee.like.awak kan nak saya jadi "cik misi" awak..hihi.hope so.
 
hey tembam! saya syg awak tahu x? hee~gedix :)

Monday, 28 November 2011

Kasut Tumit Tinggi

study xsampai 2 jam suda bengong.oh linda..please la.exam kamu suda dekat ya.jangan sia-siakan masa yang ada.-.- sambil cari maklumat pasal disease nie,terdetik nak tengok koleksi high heel..nampak je kasut cantik-cantik terus terbukak mata.hahaha..sengal.tapi memang cantik lol.
wow..nice, comel.suke suke suke..kuda belang pulak tu.tapi sumpah berapa inch, tinggi sangat lol.oke la tu..saya kan pendek..(eh bahasa lembut sikit kurang tinggi @ rendah) hehe=).
yang nie pulak..keemasan.cantik.kalo korang nak bole a tempah satu.xrugi ao.seriously cantik sangat.

tinggi siot.mau sakit kaki pakai.cantik cantik cantik...siap ada batu2 lagi ao.
* semua cantik.rambang mata saya tengok.errr..nak! haha:)

Sunday, 27 November 2011

Wow..cantik..

zaman berteknologi sekarang macam2 ada.isk..banyak benda yang saya xtahu.err..but ada satu benda buat saya tertarik..samsung galaxy skin.sumpah cantik wey..
 
di sini yang bole saya cakapkan..fon nie nipis and futurisrik lol.serius cantik..siap ada projektor lagi.bole buat presentation kat mana-mana je.then, memory dalam fon 16/32 GB.touch skrin 4 inci AMOLED.bluetooth 3.0.wifi.camera 8 megapixles dengan auto fokus.isk..bnyak lagi a.macam best je.tapi harga..fuhh..bole tahan a.hope..dapat satu nanti.bila suda kerja kot.ngee..-.-