Monday 11 July 2011

Hampir 2 tahun..

Date: 10 July 2011~Sunday
weekend ni pergi kenduri kahwin dengan cik harziela..lama gile x pergi kenduri ni,hampir 2 tahun kot.sebenarnya malas sikit,tapi fikir lama xmakan nasi minyak.so..join je la~nasi minyak saya lambat lagi bha..tunggu cik harziela dulu meyh..hiihi:p
my sis~dea suka bajet tau..hee:p
menu yang memang best la kenduri tu..nasi beriani,nasi putih,acar,ayam goreng berempah,daging rendang and banyak lagi a..~mesti terliur kan?? bhaha.perghh..memang menyelerakan la.second time kot saya makan nasi beriani,selama nie sumpah xpernah makan pun..hee:)
p/s: tengs to en harif coz bagi saya keropok lekor.sedap.dibawa khas dari t'ganu.memang terbaik la..hoho=.=
hari ni saya bangun awal..hee..kau memang chumel a linda..bhaha~gedix:p
awak..insyallah saya sanggup..awak sanggup x?
awak nak x??
saya yakin dengan awak..awak pulak??
awak jangan banyak pk oke..
saya selalu ada untuk awak..kita kawan right??
~smile pls:)

3 comments:

  1. len kali rjn2 la g knduru k :)
    bwu dpt mam nsi mnyk...
    xpn...cepat2 la kawen...
    t ley mam nsi knduri sendri :D
    tp...siapakah gerangan jejaka itu???
    some1 special???

    ReplyDelete
  2. bole kenal dengan cik harziela.
    dia comel kot. hahaha

    ah.gelabah.

    ReplyDelete
  3. gambar mamat yang last tu cam gelabah je posing haha

    ReplyDelete

Silakan. :)