Saturday 24 March 2012

Identiti.

25 about me.
1. Full name, Hazlinda Binti Abd Hamid.
2. Asal perlis.mean, lahir kat perlis and membesar kat perlis.perlis dan kedah.
3. Umur sudah 24 tahun mengikut tahun, ikut bulan still 23 tahun.oke, aku tidak lah muda, tidak juga agak tua.huehue.
4. Berat sekarang 44kg, kejap 45kg, kejap 46kg.haishh.tinggi aku 154cm.bmi normal.tak underweight dan tak jugak overweight.kira sihat2 je lah.comel.kehkeh.-jangan dengki.awww.
5. hobi: aku suka baca novel by novelist thriller, ramlee awg murshid.best lah weyh.ada pasal pembunuhan, psiko, dan segala bagai.novel jiwang? maaf aku tak layan.heee.selain itu, aku memang gilakan anything game related to numb or abjad macam sudoku, scrabble.sumpah aku suka sangat lah.
6. banyak benda aku tak suka makan.kalau buah tu, haruss lah durian tak makan.oke, bau nya je dah buat aku pening.tak tahu kenapa.ahaii.
7. kadang2 macam pentingkan diri sendiri.oke, sememangnya.
8. matang, tidak sombong tapi bukan peramah.hakikat.
9. suka duduk rumah.mean tak suka keluar berjalan.kalau tade duit lagi lah.dok diam2 kat rumah, tengok tv + makan.uh.
10. tak suka crowded place.rimas and lemas.memang kalau bole elakkan.
11. suka makan.HAHA! fast food.haruss lah kfc.sememangnya seorang yang gilakan ayam goreng.
12. ada lesen motor, tak da lesen keta.-tak bangga.
13. sudah ada dip in nursing.bangga seketika.hewhew.tapi belum konvo.this year, sept mungkin.
14. tidak suka dikongkong dan mengongkong.rimas.
15. tak suka jaga tepi kain or seluar org lain.hal kau, hal kau.hal aku, hal aku.simple.
16. tak suka makeup, tak pandai.geli lah weyh.
17. simple, tak pandai bergaya, tak mengikut peredaran fesyen.apa yang aku selesa, just pakai.org nak mengata or apa.aku tak kesah.
18. allergic dengan org hipokrit.geli.even, kadang2 itu perlu.
19. tak ramai kawan lelaki.
20. pernah lemas.tapi sekarang sudah bole berenang.
21. seorang pengguna maxis, hp.samsung galaxy mini sahaja.oke, comel sudah.
22. agak cerewet.
23. lambat nak faham kalau org tu kias2 bagai.senang cite, agak lembab bab tu.kau cakap direct kan senang.err.
24. geli ngan kucing.
25. agak pemalu.
sekian.lagi 1hari nak berehat2 before mula kerja.semangat sikit lah linda! zzzzz.
pic nie candid.aku rasa agak buruk.ziyad ah nie, tenga makan pun sibuk nak snap pic bagai.grrrr.
oke, saya agak2 tersipu malu bila ziyad ckp, awak sangat cantik hari ni, berbaju kurung.saya macam fall in love lagi sekali, tergoda.dup dap dup dap jantung nie.HAHA! gegeh.-ayat awak nak kena lempang agaknya ye.heee.apa2 pun tengs.ily. -.-

No comments:

Post a Comment

Silakan. :)