Sunday 5 May 2013

Kerja ziyad.

en ziyad rajin mengupdate cover photonya, macam2.yang jadi mangsanya aku, disuruh buat gaya itu ini, haihh.nasib lah kan.dapat bf yang nak dia ja betul.hikss.-sorry ya :p
facebook time2 sekarang, penuh ngan status election, itu lah kan.5 tahun sekali.ziyad pun gila excited coz first time mengundi.baguslah, buat pilihan yang terbaik.yang aku nak tau sangat, esok cuti or tidak.dah declare ke belum ya? erghh.

 the first cover photo fb nya.

latest-yang nie baru je buat.hiks.

haa, yang nie dia punya blog lah, ada jugak muka aku.muka bosan.lalala.

katahati: sayang jugak dia kat aku kan, tapi suka buli orang.haihh
mood: aku nak cuti, nak rehat.

*baru je lepas bergayut dengan Cik Hanan, gosip itu, gosip ini.bila nak kahwin, bila nak bertunang, ex aku dah bertunang dan segala bagai.pung pang pung pang, bla bla bla, last2 terputus.next time continue.huee. -.-

1 comment:

  1. alaaa nape yg 1st tu xde muka kita, xnmpk complete a, haha :D

    ReplyDelete

Silakan. :)