Monday 6 May 2013

Kosong.

hi bloggers! rajin pulak sejak 2 menjak nie bukak blog, jiwa rasa kosong. kawan cakap jiwa pun perlu di isi, makanan? hah.banyak kan mengaji, solat sunat, InsyAllah semuanya akan jadi baik-baik saja. hari nie, semua mengharapkan cuti, tapi sampai ke pagi tade pengumuman apa pun, sigh.aku kat tempat kerja, dah tersenguk2 mengantuk.sengaja balik kerja lewat, busykan diri dari fikir benda2 yang buat aku rasa tertekan.
teringat kata-kata seorang kawan, "awak kena kuat, even apa pun jadi, saya tau awak kuat.lantak lah org nak cakap apa, fikir apa pasal kita.itu hak masing2,ingat Tuhan, percaya diri, berusaha, berdoa adalah jalan yang terbaik, dari buang masa dengan benda yang tak bagi awak apa2 manfaat".kan?

berpegang pada kata ini:
"difficulties in your life do not come to destroy you, but to help you realise your hidden potential and power, let difficulties know that you too are difficult"- Dr A.P.J Abdul Kalam.

bertanya pada diri sendiri, who is the most awesome person today??
aku: it's me.lol.haha

awesome kan, kan.hiks.-nie topeng apa pun aku tak tau, masked rider a? enta lah (malas nak fikir).

*terapi diri, dikala bosan.aku tengok cermin, buat mimik muka macam2.comel kot.huee. -.-

1 comment:

  1. tu namenye optimus prime lah! tupun xtau, ahha

    ReplyDelete

Silakan. :)