Saturday 11 May 2013

Selesai sudah.

Assalamualaikum, interview aku dah lepas, semoga berjaya lah kan.huue.memang agak gelabah, jantung nie laju je berdengup, dup dap dup dap.macam2 ditanya nya.yang banyak nya kat aku lah coz aku dah jadi nurse.after tu, menghabiskan cuti 3 hari di Terengganu, oke.tersangat lah best.
Thank you so so much to Sapik and family's, layan aku ngan baiknya.even rasa segan, tapi lama sikit dah oke.pergi sana aku tade tangkap gambar pun, so memang tade gambar nak di uploadkan.time balik, naik bus dari Besut ke Alor Setar, adik aku a cakap driver tu memandu macam tak betul, hampir excident.nak potong bus mana enta kat depan, tapi tak lepas.ada a yang menjerit.aku nie haa, memang tak sedar langsung coz aku memang tak bole if naik benda2 yang bergerak nie, mudah sangat tidurnya.nasib baik semuanya baik2 saja, selamat sampai destinasi.syukur Alhamdullilah.

time kat kb mall, satu2 nya pic.

arisa, sangat2 comel dan suka bercakap, best je melayan dia.rindu lah.

adiknya, aina.suka tengok mata dia.cantik!

mencuba urutan kaki di hospital, sakit oo.

thenews: mak sudah pening kepala, sekali dapat 3 org cucu.haa.september'13, november'13 and january'14.kan, setiap 2 bulan.haha.so, automatik, akan bertambah lagi 3 orang anak buah aku.ramai kot.

*nak tidur, tapi tak mengantuk pun.blogwalking is better.

No comments:

Post a Comment

Silakan. :)