Thursday 23 February 2012

Melepas.

aku nak kerja sementara, nak cari duit lah.before dapat interview nursing nie.tapi..ahaii..no transport.nak sewa rumah bagai tak kisah sangat.tapi kalau gaji ciput, tak berbaloi jugak lah kan.semalam call mak, berkias-kias nak motor.melepas bhai, mak aku dah janji dengan adik bongsu aku dah nak beli kan motor.aku lah lambat cakap.susah tade transport kalau nak kerja apa-apa.nak harapkan aku naik bus and train bagai.makanye, tak kan sampai lah destinasi.tak pasal-pasal kena buang kerja,tak punctual.haha! lagipun pengangkutan macam tu kadang-kadang tak tepat.lewat, berhimpit2 ngan org ramai.kalau ada motor tade lah sangkut ngan jem sangat kan.hee.yang paling penting, bole lah bangun agak lewat.oke, aku still menanti kerja.menanti dan terus menanti.sabar itu perlu.jangan duduk diam sudah.rajinkan diri mencari kerja.
aku nak yang nie.and aku nak tukar pink colour.hee.chumel oke!!
kata hati: aku nak jadi nurse lah!
kata mak: kalau nak kerja biasa, tak payah lagi lah.dok je kat rumah jaga danish.sudah dapat nurse baru mak lepaskan.faham??
kata aku: baik mak.faham.menurut perintah. :)

No comments:

Post a Comment

Silakan. :)