Monday 27 February 2012

Sememangnya.

entry yang ingin di taip jumaat lepas.tapi tidak berkesempatan.hee.jumaat lepas balik rawang, rumah abang.perjalanan yang agak lama dari serdang ke rawang, naik ktm.time tengahari pun agak ramai jugak orang.pening.di tambah dengan terdengar bertita kawan aku dapat kerja.terbit rasa cemburu.normal lah tu kan.rezeki tidak datang bergolek, pelan2 kayuh.aku tak mintak kerja yang gaji sangat tinggi, bukan juga tempat yang gah, ada nama besar, semua orang tahu.tidak.cukuplah kerja yang boleh sara diri, bayar duit pinjaman, untuk simpanan dan segala bagai.fikir sejenak, sudah hampir 3 bulan tak buat apa-apa.terbit rasa nak melakukan sesuatu, yang bole mendatangkan faedah.akan mintak pendapat family.if dalam tempoh 6 bulan lagi tidak ada panggilan.sambung study.degree.tapi bukan dalam nursing.nak melanjutkan study, degree in nursing sekurang2 nya kena ada pengalaman 2 tahun.oh.sungguh serabut aku.bole nak continue tapi dalam mana2 kos sains, except nursing.oke, just fikir.mana baik and buruknya.degree tetap degree.
sejenak melihat karenah orang di dalam train, ada yg msj, call, borak2, tidur, termenung.ye lah sementara tunggu destinasi kan.tapi mata aku tertumpu pada couple nie, aku tak pasti nak kata couple ke, tunang ke, or dah kahwin.manjanya lebih sangat.haha.oke, laki nie tak pasti a..tapi memang orang luar.lahaii...dengan perempuan tu tersipu malu.main2 rambut pompuan tu bagai.belai2.tilik2 tangan.*pompuan yang aku rasa dah bole pangil makcik kot.ada jugak mata-mata 2,3 orang yang pandang dorang tu.ye lah, aku yang bertentangan lagi lah tengok and dorang pun buat tak tahu.dalam hati nak tergelak tengok gayanya.haha! lumrah kehidupan.
p/s: sumpah buruk aku lukis kat atas tu.haha! oke fine, aku bukan artist.harap faham.sekian.

No comments:

Post a Comment

Silakan. :)